scroll

BNP Paribas

BNP Paribas

Dla Banku BNP Paribas opracowaliśmy komunikację wewnętrzną dla pracowników banku, którzy w związku z charakterem wykonywanej pracy pojawili się w biurach w czasie pandemii. Bank opracował szereg procedur zapewniających bezpieczeństwo w obiektach biurowych banku. Największym wyzwaniem było przedstawienie zasad i przekonanie pracowników do ich przestrzegania dla wspólnego dobra. Rozwiązaniem okazało się zastosowanie popularnej planszy do gry w kółko i krzyżyk, która stała się głównym symbolem kampanii wewnętrznej propagującej nowe zasady, a całej akcji nadane zostało sugestywne hasło „Wygramy”, dzięki któremu zyskała ona pozytywny wydźwięk. W ramach kampanii opracowano kilkanaście nośników, opartych na kodzie graficznym tj.: naklejki na sprzęty kuchenne i blaty biurek, plakaty z zasadami przebywania w pomieszczeniach wspólnych (salach konferencyjnych, kuchniach itp.), ostrzeżenia w windach, na podłogach i klatkach schodowych, oznaczenia miejsc pobrania darmowych maseczek i rękawiczek oraz koszy na zużyte środki ochrony osobistej. Kampanię uzupełniła wysyłka mailingów, w tym bardzo dobrze przyjętego apelu o noszenie maseczek. Komunikacja została nagrodzona KREATURĄ w 2020 roku, w kategorii open.